EMS tréning


Amit az edzésről tudni kell

Edzés előtt 2,5-3 órával fogyasszunk lassan felszívódó szénhidrátokat, viszont előtte 2 órával már ne étkezzünk!

Megérkezés előtt fél órával fél liter szénsavmentes folyadék bevitele ajánlott.

Az edzésre csak váltó fehérneműt kell hozni, minden mást mi biztosítunk (izotóniás ital, speciális edzőruha, törölköző, tusfürdő, sampon, hajszárító, fehérjeturmix).


Edzés menete:

A megbeszélt időpont előtt 5 perccel érdemes érkezni. Az izotóniás ital elfogyasztása után történik az edzőruha felvétele, melyet a hatékonyság fokozása érdekében személyi edzőink benedvesítenek. Erre kerül a speciális elektródákkal ellátott mellény és nadrág. Maga az edzés 20 percig tart, mely alatt a tréner a vendég edzettségi állapotához mérten izomcsoportonként beállítja az áram erősségét. Az edzést követően az izom regenerálódásához és fejlődéséhez szükséges fehérjeturmix elfogyasztása javasolt.


Ellenjavallatok:

  • Pacemaker,

  • trombózis, trombózisra való hajlam,

  • terhesség,

  • szklerózis multiplex,

  • kezeletlen magas vérnyomás,

  • epilepszia,

  • rosszindulatú daganatos megbetegedés,

  • fertőző, lázzal járó megbetegedések,

  • cukorbetegség,

  • súlyos depresszió,

  • erős vérzésre való hajlam,

  • fém implantátumok,

  • 16 éves kor alatt.


GALÉRIA